صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

هم او که ما را منظور بود..

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ

تا حالا شده تو زندگی تون ، دلتون خواسته باشه که مراد داشته باشین؟

یه مربی نه صرفا معلم. رب بودن مقام پرورشه و بعدش تعلیم. که خب فرق داره. کسی که بدونین جواب همه ی سوالاتون رو می دونه و هر وقت غرقِ زندگی شدین پشت پیراهنتون رو بگیره و بیاردتون بالا و بگه همه چیز اینایی که می بینی نیست؟

دارین ازین ها؟ 

من یدونه پیدا کرده بودم داشتم می رفتم سمتش اما انقدر اذیت کردن نانجیبا که رفت..

موندم با این نیازِ رها شده چیکار کنم.

 
 

۹۷/۱۰/۱۰
صاد

نظرات  (۵)

۱۰ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۱ مرتضا دِ
:) شباهنگ آره

+ ما هم آره ... ولی اولویت مون نبوده انگار :)
پاسخ:
دغدغه ی مهمیه 

+از پس خودسازی بی مربی میشه بر اومد؟ 
۱۰ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۴ مرتضا دِ
تا خودسازی نکنی هم چشمت به روی مربی باز نیمشه خب . هوم؟
پاسخ:
آره
پس اول باید خودمون به نجات خودمون برخیزیم که نشون بدیم میخوایم
۱۰ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۲ مرتضا دِ
شما توانت رو بذار | تا وارد فرمول از خدا برکت بشی :)(:
پاسخ:
به نظر میرسه منطق این وادی هم همین باشه :) 
به شدت دلم خاسته.به شدت.به شدت. همین الانم دلم میخاد داشته باشم اما ندارم.ولی به شدت.
۰۶ تیر ۹۸ ، ۰۷:۲۵ گوشه نویس
سلام 
من هم همینطور. 
این خارجیا یه چیزی دارن بهش میگن Life coaching . 
ولی به نظر نمیاد برای ما قانع کننده باشه. نهایتا درباره این دنیا می تونه نظر بده. 
یعنی الان فکرشو میکنم می بینم یه کمی هم خطر داره. اینکه افق دید آدم در محدودهء نگاه مربی محدود بشه.  
پاسخ:
سلام :)

منم منظورم فردی هست که توانایی هدایت ما رو برای زندگی در این جهان و آن جهان رو توامان داشته باشه. فردی که مراد باشه و انسان بشه مریدش.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">