صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

اندر الاحوالات!

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۰ ب.ظ

من مدت هاست که چیزی ننوشته ام. این اتفاق با این حال افتاده که بی بهره از سوژه هم نبودم. یه جورایی حتی غرق بودم تو اتفاقای مختلف! در همین فاصله که نبودم از اسفند ۹۷ تا الان، چند دوره ی مهم تو زندگیم شروع شد و به پایان رسید. کار تو بخش اورژانس شهر خودمون پر از ماجرا و تجربه، فارغ التحصیلی، سفر به مشهد بعد از چهار سال، محرم مهم امسال، سفر اربعین، تغییر محل زندگیم که آغاز یه ماجراجویی شخصی به حساب میاد و شروع طرح تو بخش ICU شهر جدید. هر کدوم از این ها پر از اتفاق و ماجرا بود و پتانسیل پست های متعدد رو داشت ولی ثبت نشد. تو دوره ای بودم که ترجیح می دادم سکوت رو و راحت بودم باهاش اما نهایتا به نظرم من آدمی نیستم که بتونم زیاد تو سکوت بمونم :) 

با این که بدقول شدم پیشتون اما حداقل قول سفرنامه ی اربعین رو بهتون می دم. چون در این مورد خاص یک علاقه ی قلبی از اول وجود داشت که جایی، ردی از اونچه بهم گذشته در اولین سفر کربلا باقی بذارم ...

 

لازم به ذکر هست که دم هر کی گذرش به این خونه می افته گرمِ گرم.

مشتی هستین :)

 

۹۸/۰۹/۰۶
صاد

نظرات  (۴)

۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۸:۰۵ ویرا بانو

چه عکس زیبایی :)

♥♥♥♥خودتون گرفتید؟♥♥♥♥

پاسخ:
آره 
مربوط به اولین بارون پاییز امسال شیرازه :)
۱۹ آذر ۹۸ ، ۲۱:۰۰ محبوبه شب

بنویسید دیگه --______--

پاسخ:
رو چیشوم :)

وقتی یهو رفتید من تازه اولش. با شما وبلاگ شما آشنا شدم.. 

دیگه این کارو نکن😁

ای جانم شما هم شیرازی هستید..... 

اغراق نمی کنم..  ولی شیراز وقتی بارون میاد از همه جا قشنگ تره... این چند رو اهم بارونی بود

پاسخ:
رو چیشوم 
یکم هنوز درگیرم ولی کم کم فاصله ی مطالبو کوتاه ترش می کنم به امید خدا :)
شیراز پاییز بی نظیری داشت امسال :)

روشن:)

آره.. خیلی زیبا بود  به قول ماث عروس فصل ها پاییز...:)

ان شا الله:)

دقیقه ی آخر ،

پاییز تقویم را معطل می کند

شاید برگردی

یلدا مگر همین نیست؟

از معصومه صابر

یلدا تون مبارک...

 

پاسخ:
چقدر قشنگ :))
یلداتون مبارکا باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">