صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

لاو ایندکس!

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۲ ب.ظ

من شما رو نمی دونم اما زمانی می فهمم عاشق شده ام، که او بخندد و من بسَّنی توی دستم آب شود. :)

۹۸/۰۸/۱۳
صاد

نظرات  (۳)

الان دیگه فصل ذرت مکزیکیه. باید ذرت مکزیکیتون سرد بشه.

البته بستنی همیشه محبوبه و دوست داشتنی.

پاسخ:
من آدمیم که بسنی در قاعده ی هرم غذاییم قرار داره :)
صد البته که ذرت مکزیکی هم عالیه. زنده باد شیکم!

سلام

 آقای صاد خوبید؟؟

 حالا. بستنی آب شد یانه؟؟ 

پاسخ:
سلام و رحمت الله 

حالا تا بیاد ببینیم چیطو میشه :)

هیچطو نمی شه:)))

مگه اینکه تابستون باشه هاا   آب بشه از نظر ساختار بستنی می گما...

وگرنه اون که بیاد قند تو دلتون آب میشه:)))

ان شا الله که بیاد....

پاسخ:
من بستنی تو دلم آب میشه جای قند! :@
الهی آمین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">