صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

مرد خودش!

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

گوشی رو برداشتم رفتم بالا سر مریض تخت یک. سی و خورده ای سال داشت. پتو رو داده بود رو پاهاش و لباس بخش رو تنش نکرده بود. سلام کردم گفتم اوضاع احوال؟ گفت: شکر. پرسیدم: مشکلتون چی بوده شما؟ گفت: عفونت ادراری داشتم. از نوع قوی! رفتم دکتر گفتش باید چند روز بستری شی دارو بگیری. هیکل تنومندی داشت. سینه های ستبر و بازوهای به هم پیچیده. با خودم گفتم لابد راننده کامیونه تو این دستشویی های بین راهی مبتلا شده! پرسیدم: شغلت چیه؟ با صدای آروم بهم گفت: من شغل ندارم. به خاطر وضعیتم. گوشی رو گذاشتم رو قفسه ی سینش و گفتم: مگه وضعیتت چشه؟! گفت: من ده ساله قطع نخام! اولش فکر کردم درست نشنیدم. گوشی رو برداشتم گفتم: متوجه نشدم، چی؟! گفت: من ده سال پیش تصادف کردم نخاعم آسیب دیده نمی تونم راه برم! یکم رفت تو هم چهره ش. شوکه شده بودم راستش! خودمو جمع کردم و زدم به بازوش. گفتم: پس اینا رو از کجا آوردی پهلوون؟ باشگاه میری؟ چهره ش باز شد. لبخند زد و گفت: ایییی! آره گاهی وقتا! گفتم: مرد حسابی این از گاهی وقتا بیشتره ها! دمت گرم! مرد خودت! خندید و سفیدی دندوناشو دیدم...

 

روزم ساخته شد :)

 

 

۹۷/۱۲/۱۰
صاد

نظرات  (۵)

چه لبخند زیبایی!

پرستاری می‌خونید یا پزشکی یا هر دو یا هیچ‌کدام؟
پاسخ:
نباید تو هم میموند چهره ی اونی که انقد امید به زندگی تو وجودشه :)

گزینه ی یک :)

سر صبحی ما رو هم ساختی ...

+ پرستارا گوشی ندارن که!!
پاسخ:
ملاقات بی نظیری بود :)

اسمش گوشی پزشکی هست اما استفاده ی ما هم زیاده ازش. برای چک صداهای ریوی، چک منظم بودن ریتم قلب، گرفتن فشار خون، چک جایگذاری صحیح لوله های تغذیه معده و لوله های تنفسی ازش استفاده می کنیم :)
منم از این گوشیا میخوام :((

پس بلدین در لحظه حال مریضتونو خوب کنید و نذارید تو حالت درهم و گرفته بمونن.. دمتون گرم

خداقوت و سالم و سلامت باشید : )
پاسخ:
من هر شیفت به صدای قلب حدود بیست آدم گوش میدم :)

زنده باشین ممنون :)

 


چقدر زیبا
خیلی خوشگل بود
امیدوارم همیشه اینطوری روز تون ساخته شه:)
برام دعا کنین امسال منم به گوشی پزشکیم برسم😍
پاسخ:
زنده باشین ممنون :)

الهی امسال سال موفقیتش باشه :)
آمین
سلام
سال نو  تون مبارک
امیدوارم  سالی پر از موفقیت  های  زیبا و خوشگل  در پیش داشته باشید🌹🌹🌹
ممنون😊
آمین🌺
پاسخ:
ُسلام 
ممنون از لطفتون :)
انشالا سال پر برکتی برا هممون باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">