صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

حقیقت بستنی!

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

ماشین رو زدم بغل رفتم تو مغازه ی کوچیک بستنی فروشی. ظاهر مغازه برا خیلی سال بود. پیرمرد رو می شناختم. از قدیمیای این صنف تو کل شهر. گفتم: حاجی یدونه بستنی قیفی یدونم فالوده بهم میدی؟ 

گفت: فالوده تموم شده جوون! دیگه آخرای راهشه کم کم! در یخچالشو باز کرد. بوی گلاب و وانیل کل مغازه رو پر کرد. گفتم: عه خب چرا؟ گفت: دیگه کم کم هوا سرده مردم نمیخرن ازمون. گفتم: خب پس بستنی قیفیا رو دوتاش کن. اتفاقا به نظرم هوا که سرد بشه بیشتر می چسبه فالوده و بستنی! همینجور که با قاشقکش بستنی ها رو فرو می کرد تو قیف ادامه داد: بستنی جسمش سرده ولی طبعش گرمه. تو همین هوا هم می چسبه هم مشکلی پیش نمی آد برا بدن آدم.
با خودم گفتم مشکلی هم پیش بیاد من یکی ازش دست نمی کشم :) 

 

۹۷/۰۹/۰۱
صاد

نظرات  (۸)

بستنی از هر نوعی در هر زمانی میچسبه.
پاسخ:
خلاص :) 
بستنی جسمش سرده ولی طبعش گرمه.

برگرفته شده از sawdane.blog.ir
پاسخ:
حکمت می گفت پیرمرد :) 
۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۴ تسنیم ‌‌
طبع شیر که فک نکنم گرم باشه، ولی فکر هم نکنم که خوردن بستنی تو سرما بد باشه. من که بستنی خوردنم زمستون تابستون نمی‌شناسه!
پاسخ:
یه چنتا چیز دیگم قاطیشه مثه ثعلب که طبعش گرمه و گلاب و اینا
بستنی برای تمام فصول :) 

 

۰۲ آذر ۹۷ ، ۱۱:۳۷ محبوبه شب
منم بستنی خوردنم تابستون زمستون نمیشناسه : )
پاسخ:
همیشه کیف میده :) 
انصافا دیشب زیر شور شور بارون بستنی خوردیم کلی گرم شدیم ... چسبیدا!
لامصب این طبع گرمش چسبندگیشم بالاست
پاسخ:
آخ آخ آخ تو بارون که دیگه محشره :)
 بستنی قیفی😊
توبرف بستنی خوردن خوبه😃
پاسخ:
همینطوره :)
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۴ اتوبار ملل
من تو هوای گرم هم بستنی میخورم یخ میزنم . چه برسه به هوای سرد. چطور شما میتونی؟
پاسخ:
خیلی کیف میده همین یخ زدنِ :)
بستنی تو هوای سرد خیلی میچسبه
پاسخ:
خیلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">