صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

سوالی دارم!

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ

مدت زیادی ست که به خاطر مشغله های زیاد و شیفت های پشت سر هم، در انتهای روز، تنها جسم نیمه جانم را به خانه می کشم و می خوابم چنان که گویی این جسم هرگز بیدار نبوده است! و باز فردا روز از نو! تکرار این چرخه ی منحوس سبب شده که حس ترک خوردگی درونی کنم و به سان دیوانه ای بی محابا هر سو بنگرم به دنبال آب حیاتی مروح جانی چیزی! مدت هاست کتاب غیر درسی نخوانده ام و این آزارم می دهد. تلاش کردم کتاب هایی را که نخوانده بودم بیرون آورده و بخوانم اما نمی شود. نیاز به گرم کردن دارم! به این فکر کردم که شاید بهتر باشد با یک مجموعه شعر حال خوب کنِ شگفت زده کنِ دل به بهار برندِه آغاز کنم. 

حال سوالم از شما این است که چنین کتابی را سراغ دارید؟


پ.ن: شعر نو درست و حسابی ترجیحا زمان یوشیج این ها ،سبک های نزدیک به یاسر قنبرلو و فاضل نظری به سلیقه ام نزدیک تر است.   

۹۷/۰۷/۲۸
صاد

نظرات  (۳)

مهدی فرجی و کاظم بهمنی رو پیشنهاد میکنم
پاسخ:
به صورت خاص کتابی ازین دو عزیز هست که پیشنهاد کنین یا کلا؟ 
کاظم بهمنی یه سری از شعراشو خوندم قدیم ندیما قشنگه :)
کاظم بهمنی دو تا مجموعه داره: پیشامد و عطارد که هر دوش عالیه
مهدی فرجی هم چند دفتر شعر داره از جمله میخانه ی بی خواب، قرار نشد و چمدان معطل از مجموعه های خوبی هستن که من خوندم
پاسخ:
چه اسمای جالبی دارن همشون :) از اسم میخانه ی بی خواب و عطارد خوشم اومد.
ممنون خانوم معلم :) 
کلا پنج تا کتاب شعر بیشتر تو خونه نداریم: حافظ، مثنوی، بوستان، لبت را غلاف کن، گریه‌های امپراطور. سه تای اول که هیچی، چهارمی هم چندان جالب نیست، پنجمی رو هم از سیاق پست برمیاد که خوندین. کتاب شعر دیگه‌ای نمی‌شناسم متاسفانه!
پاسخ:
:)))) 
گریه های امپراطور رو هنوز نخوندم  اتفاقا 
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">