صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

یک عدد دوست داشتنی

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

امروز آخرین جلسه ی درمونگاه رو رفتیم و از فردا دوباره بر می گردیم به محیط بیمارستان. می تونم بگم بهترین دو هفته ی آموزشی بود که تا الان داشتم. استادِ عالی و با سواد، با لبخندی که هیچ وقت از چهره ش پاک نشد. پرسنلِ پایه و همراه که بهمون اجازه می دادن تجربه کنیم و یاد بگیریم. و جلوی پدر و مادر هایی که میومدن حسابی تحویلمون می گرفتن و بهمون اعتماد به نفس می دادن تا اون هام با خیال راحت اجازه بدن به بچشون واکسن بزنیم و آموزش بدیم. این پکیج رو یه نگهبان اهل دل تکمیل می کرد که صبح به صبح میومد و بهمون انرژی می داد و با شوخیاش نمی گذاشت هیچکس خسته بشه.
یه روز که بساط صبحانه ی محلی رو به راه کردیم و رفتیم کنار درختای محوطه صبحانه بخوریم، خودش بای دیفالت واسمون چایی درست کرد و برامون آورد. کنارمون نشست و با خاطره های بامزه ش حسابی روزمون رو ساخت D:
ما خندیدیم بلند بلند. یاد گرفتیم به شدت. و تجربه های عالی به دست آوردیم. 
همه ی این ها باعث میشن که دلم برای این دو هفته و آدم هاش حسابی تنگ بشه و قاب عکس جدیدی رو به دیوار قلبم اضافه کنم که اسمش درمونگاه شماره ی شیش هست :)   
 

۹۷/۰۵/۰۴
صاد

نظرات  (۳)

چه باحال درمونگاه شماره ی شیش قابلیت عنوان شدن برای پستتونو داشت
پاسخ:
آره درسته :) 
راستش دلم نمیخواست تا خط آخر اسمش رو رو کنم برا همین این جوری شد. 
ممنون  :)
چه خوب!:)
پاسخ:
خیلیی :)
خندتون مستدام
دانشجوی درمانگاه شماره شیش:)) شش
پاسخ:
زنده باشین :) 
دانشجوی سابق شدم دیگه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">