صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

صادانه

مثل تیکه های خامه ی یخ زده وسط بستنی اسکوپی :)

رسم شنوا

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ق.ظ


بنا به یه عادت قدیمی هر از گاهی یه موسیقی که خودم دوستش دارم رو می گذارم اینجا.
از اولین #شنوا ی صادانه لذت ببرین:

 

هشت هفت سال پیش اینا حدودا
همینجور بیخودی گذرم خورد به یک قطعه موسیقی اسپانیایی
شب بود و از قضا، ماجرای این قطعه هم ماه.
مام یه دل نه صد دل شدیم براش. بس که خوب بود la luna.


 


 

 

۹۷/۰۴/۰۹
صاد

شنوا

نظرات  (۲)

سلام. ببخشید امکانش هست این موسیقی رو اینجا قرار بدید بتونم دانلودش کنم؟ تو اینترنت نتونستم پیداش کنم.

هر از گاهی میام وبتون و این آهنگ رو پخش می کنم...

زیباست...

پاسخ:
این قطعه از David Bisbal هستش. اون سه تا نقطه ی رو کله ی هم کنار نواری که پخش میشه رو بزنین گزینه دانلودش میاد میتونین دانلود کنین :)

یا واقعا من بلد نیستم یا جدا همچین چیزی برای من وجود نداره. متاسفانه نمی تونم گزینه ی دانلودش رو پیدا کنم.

پاسخ:
این یکی از لینکاس :)
https://freemp3downloads.online/download?url=v-FlVCiyH9s

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">